Şikayet Politikası


Hastanemizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için; Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alır. Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır. Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yaparız.

Sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, sizlerin de öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

Gelişmiş tıbbi donanım ve eğitimli personel ile hastalarımızın kendini güvende hissedebileceği, hasta haklarına saygılı bir ortamda, bilgili, güler yüzlü özveri ile çalışan uzman kadromuzla; kaliteden ödün vermeden modern teşhis ve tedavi yöntemlerini kullanarak, hasta çalışan memnuniyetini ön planda tutarak, hasta odaklı yaklaşım benimseyerek şikayetleri mali yükümlülük getirmeden inceleyen, yasal mevzuatlar çerçevesinde sürekli iyileşen ve gelişen bir sağlık hizmeti sunmaktır.